Wij vinden dat Kidits.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Kidits.nl: Wil graag geld terug vragen voor een product dat nooit is geleverd.
Details
Klacht
Beste Klachtenkompas,
Op 10 april 2018 heb ik bij Kidits.nl een bestelling geplaats. Het gaat om een kinderfiets van Radio Flyer (classic red) voor EUR 124, gekocht samen met collega's voor een collega die net een kind heeft gekregen.
De leveringstijd van het product zou maximaal 14 dagen moeten duren. Echter, ik heb het product nooit ontvangen, omdat deze niet in voorraad lag. Na enig onderzoek bij concurrenten bleek dat deze bij andere zaken niet meer verkocht worden. Hierdoor heb ik uiteindelijk besloten om de bestelling te annuleren.
Omdat ik het product niet ontvangen heb, heb ik de optie geopperd om mijn geld terug te vragen voor het product. Na meerdere malen gevraag te hebben of ik mijn geld terug kon krijgen, krijg ik steeds het excuus dat er iets fout gegaan is bij de financiële administratie en dat het geld binnen een week op mijn rekening staat.
Mijn laatste mail die ik heb geschreven is eind juli, waarin ik steeds dezelfde reactie krijg dat ik het geld terug krijg. Maar tot op heden geen reactie, andere respons of oplossing. Helaas kan ik alleen mailen, waardoor het contact niet super snel loopt.
Gewenste oplossing
Graag zou ik het aankoopbedrag voor het product dat ik besteld terug ontvangen.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.