Opgelost door Kidooz.nl: Geen contact te krijgen met Kidooz.nl

eefje020

Webshop Kidooz aan de Neerloopweg 33-35 te Breda is niet aangesloten bij Thuiswinkel Waarborg. Waarschijnlijk met een reden, want deze webshop lijkt niet te deugen. Op donderdag 27 februari j.l. heeft mijn schoonvader een bestelling gedaan voor zijn kersverse kleindochter. Deze bestelling zou twee dagen later -op zaterdagmiddag 29 februari- geleverd worden, maar wat bleek: webshop Kidooz deed de order pas maandag 2 maart de deur uit. Daarop geprobeerd om per mail via hello@kidooz.nl contact te krijgen met de klantenservice om deze bestelling te annuleren. Geen respons. Ook hun telefoonnummer 06-99607945 -welke genoemd staat in hun privacy policy- blijkt niet te bestaan. Uiteindelijk werd de bestelling dinsdag 3 maart wél geleverd, echter tegen de belofte van vier dagen eerder in. Via de website een retourticket aangemaakt om de order terug te zenden. Als consument heb je bij online aankopen simpelweg 14 dagen bedenktijd. Via Track&Trace het verloop in de gaten gehouden, blijkt dat Kidooz het retourpakket niet in ontvangst heeft genomen. Zeer waarschijnlijk om onder het retourrecht uit te komen. Hierdoor is het via PostNL bij de plaatselijke Gamma komen te liggen, niet opgehaald door Kidooz en na een week weer teruggezonden naar mijn schoonvader. Terug bij af. Kortom, deze webshop betreft een onprofessionele eenmanszaak welke geen enkele moeite doet om in contact te komen met haar klanten. Denk dus twee keer na voordat je een bestelling doet bij deze partij. Schande.

Ik wil het product retour kunnen sturen en mijn geld terug ontvangen.
Omdat ikzelf als klant moet opdraaien voor de retourkosten en het product weer retour is gekomen omdat deze niet is aangenomen ook graag 2x de retourkosten als vergoeding.

Kidooz.nl
    Hi Eveline,

Wat vervelend dat je niet tevreden bent.
    Het zou alleen wel handig zijn als je even je ordernummer vermeld in dit bericht. Nu kunnen wij nog niets nakijken ;-)

Alléén betrouwbare webshops hebben een keurmerk? Wist je dan ook dat webshops deze gewoon kunnen kopen? Niks betrouwbaars aan.

Het kan inderdaad zo zijn dat wij een pakket toevallig niet ontvangen hebben. Wij zijn niet tussen 08:00 en 18:00 aanwezig op kantoor. Excuses hiervoor. Misschien wat het een idee om even een mailtje te sturen.

Om terug te komen op je klacht: natuurlijk mag je een artikel retour sturen. Als het om wat voor reden dan ook niet bij ons komt dan zullen wij een retourlabel mailen. Wil je ons even mailen met je gegevens? Dan kunnen we het gewoon oplossen.

^Lot, Team Kidooz

eefje020
Uiteindelijk een prima oplossing gekregen van Kidooz.nl.

Ook een klacht indienen over Kidooz.nl?