Klacht Kids-Profi-Portrait: Geen aflevering van bestelling : foto op canvas. Bestelling: 19-94776-160126131231

P. van der Veer

Bestelling heb ik gedaan op 26/01/2016 via de website www.kidsprofi.com.
Op 23 /02/2016 nog geen foto op huisadres ontvangen
Foto heb ik zelf na inloggen mbt afmetingen aangepast op website. Foto had nummer 07540649. Direct daarna heb ik 130,20 euro via Ideal betaald
Betaal bevestiging direct daarna op besteldatum via E-mail ontvangen van bedrijf Elka Photo Finishing BVBA in Bilzen. Deze bevestiging heb ik afgedrukt,
Adres van dit bedrijf luidde: Zeepstraat 37 BE-3740 Bilzen (België)
Inmiddels driemaal gebeld met klantenservice van kids-profi.com in Limburg,
Deze geeft geen enkele informatie over de status. Bestelling bij dit bedrijf volgens mij zoek,. Ik kan bovendien niet meer inloggen onder de gebruikersnaam waarover ik beschikte en niet de status bekijken., Waarom is onbekend bij kids-profi.com onbekend.

Foto no. 07540649 opnieuw in productie nemen en binnen een week versturen naar mijn adres:
Pieter van der Veer
Ter Wadding 10
7608 LH Almelo

Tel. 0546-491980
Indien niet mogelijk: Geld terugstorten op mijn bankrekening bij bedrijf bekend.

Wij vinden dat Kids-Profi-Portrait hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Kids-Profi-Portrait?