Klacht Kidsartcompany.nl: Betaalde goederen worden niet geleverd

Klachtnummer
# 59815
Gebruiker
Veerman
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 23 april hebben wij twee dekbedovertrekjes besteld van jollein, twinkling stars1xroze, 1x sand/grey. Tot op heden niets ontvangen. Diverse malen gemaild en ettelijke keren gebeld. Op mails geen reactie en telefonisch niet bereikbaar. Wij willen de overtrekjes aan onze dochter geven die deze week gaat bevallen van een tweeling. Wij zouden graag de goederen ontvangen of ons geld terugkrijgen zodat we iets anders kunnen kopen.

De oplossing

Goederen geleverd of teruggave van het geld.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Kidsartcompany.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kidsartcompany.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen