Klacht Kidsartcompany.nl: Geld niet terug gestort na retour zending

Klachtnummer
# 62737
Gebruiker
Martijn
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Enige tijd geleden heb ik wat gekocht bij Kidsart company maar beviel me niet, heb het vervolgens netjes terug gestuurd op mijn Eigen kosten. Helaas tot op vandaag na 3 maanden nog steeds geen geld ontvangen van hun iedere keer beloven ze dat ze het gaan doen en zelfs dat ze gestort hebben! Ik heb bijna hoop opgegeven dat ik ooit mijn geld terug ga zien, ze nemen nooit hun telefoon op reageren niet op de emails behalve als het gaat om betalen! Zeer slecht

De oplossing

Mijn geld ZSP mogelijk terug gestort op mijn rekening

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Kidsartcompany.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kidsartcompany.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen