Opgelost door Kidsartcompany.nl: Nog steeds geen geld ontvangen na retoursturen van ledikantdeken

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 63120
Gebruiker
Willy
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Op de site van kidsartcompany heb ik een mickey mouse ledikantdeken katoen besteld op 16 -2-2014 Na email contact en bevestiging dat de katoenen deken opgestuurd zou worden heb ik deze ontvangen op 25-2-2014.
Ik heb deze dezelfde dag teruggestuurd omdat het geen katoenen deken was en zelf de transportkosten betaald, deze is op 26-2-2014 bij kidsartcompany afgeleverd.
Na veelvuldig email verkeer van mijn kant naar kidsartcompany heb ik één reactie gehad met de toezegging dat het aankoopbedrag gecrediteerd zou worden uiterlijk op 20 maart 2014. Helaas echter heb ik nog steeds geen geld ontvangen.
Op 30 april j.l. Heb ik een ingebrekestelling per mail en per post gestuurd maar ook daar wordt niet op gereageerd.



Gewenste oplossing

Ik zou graag willen zien dat er door kidsartcompany zo snel mogelijk Euro 43,42 gecrediteerd wordt aan mij, zoals eerder door dit bedrijf is beloofd.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Kidsartcompany.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Willy
    Datum
    Uiteindelijk mijn geld terug ontvangen na dagelijkse mails op 19-06-2014

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Kidsartcompany.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen