Klacht Kidsweek.nl: Bezorging van weekblad of helemaal niet of veel te laat (2 maanden!).

Klachtnummer
# 75065
Gebruiker
mjb
Datum
0 reacties

Details

De klacht

abonnement betaald en nog nooit het weekblad op de juiste tijd ontvangen.
En op 5 sept wordt op 23.00 uur de krant van 3 juli bezorgd.
Vier geklaagd over de bezorging, als goedmsakertje een sleutelhangertje en een krant van de week er voor gekregen.

De oplossing

ik wil nu graag het jaarabonnement opzeggen en geld terug of anders het abonnement omzetten in 13 weken abonnement en de rest van mijn geld terug.
Kidsdweek gaat nu het krantje per post bezorgen en als het over 14 dagen nog niet goed is dan kan ik mijn abonnementsgeld terugkrijgen en dit had ik eigenlijk per direct gewild.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kidsweek.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kidsweek.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen