Klacht Kidsworld Club: prijsverschil boeking hotelkamers

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 36598
Gebruiker
fred
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Met 12 personen geboekt naar Rhodos, Blue Bay , KidsWorldclub in Trianta.
Hierbij zijn 2 x 2 persoonskamers geboekt, 2 x € 699,- ( 2 volwassenen, 2 volwassenen + baby) en
2 x 4 persoonskamers ( 3 volwassenen, 3 x € 814,-) (2 volwassenen + 2 kinderen, 2 x € 839,- en 2 x € 304,- )
Tijdens uitgave van de kamers kreeg iedereen een 4 persoonskamer toegewezen, dus ook degene die € 699,- betaald hadden en deze kamers waren ook nog aanzienlijk groter dan onze 4 persoonskamer die wij met 3 volwassen moesten betrekken, waarvan er 1 met rollator zich door de kamer moest bewegen. Onze kamer bevond zich in het hoofdgebouw en de andere 3 kamers in een bijgebouw, terwijl iedereen in het hoofdgebouw geboekt stond.
Onze klacht is dat wij meer betaald hebben dan de personen die een 2 persoonskamer hadden geboekt en een 4 persoonskamer krijgen, die zelfs groter is als onze 4 persoonskamer, waar wij € 115,- pp meer voor hebben betaald.

De oplossing

Compensatie van het verschil 3 x € 814,- tegen 3 x € 699,-

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kidsworld Club hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    fred
    Datum
    nog geen reactie gehad
  2. Auteur
    fred
    Datum
    geen reactie gehad van kids world

Uiteindelijke oplossing

Auteur
fred
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Kidsworld Club?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen