Klacht Kidsworld Club: prijsverschil boeking hotelkamers

fred

Met 12 personen geboekt naar Rhodos, Blue Bay , KidsWorldclub in Trianta.
Hierbij zijn 2 x 2 persoonskamers geboekt, 2 x € 699,- ( 2 volwassenen, 2 volwassenen + baby) en
2 x 4 persoonskamers ( 3 volwassenen, 3 x € 814,-) (2 volwassenen + 2 kinderen, 2 x € 839,- en 2 x € 304,- )
Tijdens uitgave van de kamers kreeg iedereen een 4 persoonskamer toegewezen, dus ook degene die € 699,- betaald hadden en deze kamers waren ook nog aanzienlijk groter dan onze 4 persoonskamer die wij met 3 volwassen moesten betrekken, waarvan er 1 met rollator zich door de kamer moest bewegen. Onze kamer bevond zich in het hoofdgebouw en de andere 3 kamers in een bijgebouw, terwijl iedereen in het hoofdgebouw geboekt stond.
Onze klacht is dat wij meer betaald hebben dan de personen die een 2 persoonskamer hadden geboekt en een 4 persoonskamer krijgen, die zelfs groter is als onze 4 persoonskamer, waar wij € 115,- pp meer voor hebben betaald.

Compensatie van het verschil 3 x € 814,- tegen 3 x € 699,-

Wij vinden dat Kidsworld Club hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

nog geen reactie gehad
    fred
    geen reactie gehad van kids world

fred

Ook een klacht indienen over Kidsworld Club?