Klacht Kiesdejuistesportbh.nl: 200 euro niet terug na retourneren bij www.kiesdejuistesportbh.nl en onbeschofte antwoorden

Ilvy L

Helaas heb ik in het verleden meerdere bestellingen bij de webshop www.kiesdejuistesportbh.nl gedaan. Ik heb in totaal voor 200 euro aan sportondergoed besteld en niets teruggekregen na het retourneren.

Na een aantal telefoontjes en e-mails met medewerker (Karin) ben ik nog geen stap verder gekomen. Sterker nog, ik werd onbeschoft te woord gestaan met het argument dat bestellingen uit het verleden niet meer in te zien zijn. Of: 'betalingen liggen bij de accountant en zijn niet in te zien.' De enige reactie van het bedrijf van Anita van Elmpt was dat de boeken al gesloten waren en ik pech had.

Ik heb maanden geprobeerd het in den minne te schikken en heb aangifte gedaan en het bedrijf op de hoogte gesteld. Ondanks alle pogingen wacht ik nog steeds op mijn geld. Vanwege familieomstandigheden heb ik destijds geen tijd gehad het verder op te pakken, maar ik ben nog steeds van plan het er niet bij te laten zitten.

Geld terug en excuses

Wij vinden dat Kiesdejuistesportbh.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!