Klacht Kiesdejuistesportbh.nl: Geld terug niet toegestaan bij ruilen binnen 7dgn van aanbieding

KruidigMeisje

3 bh's in aanbieding gekocht. Toen ik geld terug wilde, kwam n mail"Bij korting vervalt de ‘niet goed, geld terug garantie’ en kunnen de beha’s alleen omgeruild worden. "
Nu weet ik dat dit niet waar is: ook dan geldt voor klant het internet-binnen-7-dagen-retour sturen .

Daarna het omruilen (via de post) liep. Niet snel (de post is niet snel, er zijn levertijden op items in de aanbieding). Maar de bh die ik retour stuurde na 7 dagen werd niet teruggenomen. NB: ik had gemaild, dat ik deze thuis had gehouden om te vergelijken met nog te ruilen bh. Ik heb nl. net n borstoperatie gehad en was niet zeker over mijn maat. Sportbh.nl had hierop niet gereageerd, want "het was toch vanzelfsprekend dat dit niet gold".
Alle mails zijn beantwoord, maar geen enkele meelevend, sympathiek of klantgericht. Alle verwijzingen naar mijn (klant)gevoel zijn genegeerd.

Ga passen, of koop niet, is mijn advies.

Ik zou graag 2 bh's retour hebben gestuurd, en mijn geld terug hebben gekregen.
Nu heb ik, via omruilen, 3 bh's waarvan ik 2 niet zelf zou hebben gekozen, maar nog kan gebruiken.

Wij vinden dat Kiesdejuistesportbh.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Kiesdejuistesportbh.nl?