Klacht Kiesdejuistesportbh.nl: Sport BH kan niet worden geleverd, geen geld terug

F

Ik kreeg van kiesdejusitesportbh een aanbieding. Nieuw: Crop top, stevigste sportbh in cupmaten B-H en omvang 65-90. Ik bestel 70C. 69.95 euro.
Reactie van kiesdejuistesportbh: dit model kan niet worden geleverd, want het wordt niet gemaakt. Ik mag een vervangend model kiezen.
Echter wilde ik geen vervangend model en wilde ik mijn geld terug.
Reactie van het bedrijf: Geld terug is niet mogelijk omdat je gebruik hebt gemaakt van een actie.
Na discussies met het bedrijf tot de afspraak gekomen om het geld terug te storten minus de gemaakte transactiekosten voor Ideal.
Vervolgens krijg ik slechts 59.95 op mijn rekening gestort. Er kan nooit 10 euro in rekening worden gebracht voor transactie kosten en ik krijg geen contact meer met het bedrijf. Ik vind dit echt heel naar, plus het feit dat de MISLEIDENDE poster nog op de website staat.
http://www.kiesdejuistesportbh.nl/nieuw-binnen.html (onderaan de pagina: Crop-Top van Freya).
Ik hoop dat jullie kunnen helpen.

De misleidende poster moet verdwijnen van de website en het resterende bedrag terug op mijn rekening.

Wij vinden dat Kiesdejuistesportbh.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!