Klacht Kiesjedeal: Bestelling Bluetooth AirPods betaald, geen reactie en niks ontvangen

Klachtnummer
# 384261
Gebruiker
Eddy Helmink
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 02juli 2 stuks besteld, en na meerdere mailings geen respons. Op 14 juli weer gemaild omdat status niet veranderde. En enkele dagen sms dat deze in behandeling was genomen. En indien ik account aanmaak is opeens de opdracht ‘voltooid’ echter nooit iets ontvangen.
Ook na andere mailings telkens geen reactie. Nooit een track&trace nummer gedeeld. Niks, geen reactie op meerdere mails
kiesjedeal.nl

De oplossing

Of levering van de 2 stuks AirPods of geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kiesjedeal hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kiesjedeal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen