Klacht Kiesjedeal: Bestelling niet geleverd en geen verder contact.

Klachtnummer
# 377725
Gebruiker
D
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ruim een maand geleden heb ik airpods bij kiesjedeal besteld. Na het bericht te hebben gehad dat de verzending was klaar gemaakt voor verzending en binnen 5 dagen geleverd zou zijn nooit meer wat gehoord. Na bijna 3 weken wachten hun gemaild waarom mijn bestelling nog niet was geleverd. Hierop kreeg ik de reactie dat door de drukte de voorraad op was en dat de bestelling zo snel mogelijk word geleverd. Helaas een week verder nog steeds niet geleverd. Daarom wil ik mijn bestelling annuleren en heb hier meerdere mailtjes over gestuurd. Nu krijg ik geen contact meer verder en kan ik nergens een telefoonnummer vinden om dit telefonisch te bespreken.

De oplossing

Ik wil mijn bestelling annuleren en het bedrag terug gestort krijgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kiesjedeal hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kiesjedeal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen