Klacht Kiesjedeal: Geen AirPods ontvangen van kiesjedeal

Klachtnummer
# 381100
Gebruiker
AZuidam
Datum
0 reacties

Details

De klacht

24-5 AirPods besteld en verschillende mailtjes gestuurd dat ik ze nog steeds niet binnen heb. Eerst werd er gezegd dat er veel besteld zijn en dat er nageleverd zou worden. Nu reageren ze helemaal niet meer op mailtjes
Ik heb nu 3x aan gegeven dat ik mijn geld terug wil!! Ik lees nu meer van deze berichten.

De oplossing

Ik wil nu mijn geld terug gestort hebben! Het gaat om €39,95 geld van mijn zoontje die hiervoor gespaard heeft!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kiesjedeal hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kiesjedeal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen