Klacht Kiesjedeal: Geen bestelling ontvangen

Klachtnummer
# 383821
Gebruiker
#student Romy
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Alleen bevestigingsmail ontvangen. Geen mail over verzending. Geen oortjes ontvangen en zo’n €80.- kwijt. Dit is erg veel voor een student. Graag geld terug voor iets wat ik niet krijg!

De oplossing

Geld terug of oortjes nog opsturen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kiesjedeal hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kiesjedeal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen