Klacht Kiesjedeal: Nooit mijn bestelling binnen gekregen

Klachtnummer
# 378277
Gebruiker
Marthe1
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb anderhalf maand geleden earpods besteld op kiesjedeal.nl. Kreeg een mail dat ze verzonden waren, waarna ik naar 1,5 nog niks binnen had gekregen stuurde ik een mailtje. Waarop ze antwoorden dat hij uiterlijk vrijdag binnen zou zijn. Zaterdag nog weer niks binnen waarop ik weer een mail stuurde. Kreeg ik terug dat ze hem uiterlijk donderdag zouden versturen, terwijl ik een mail kreeg dat hij al verzonden was? Weer 2 week gewacht. En nu reageren ze niet meer op mijn mails

De oplossing

Ik zou graag willen dat mijn geld teruggestort word of alsnog mijn earpods krijg!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kiesjedeal hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kiesjedeal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen