Klacht Kiesjedeal: oplichting kiesjedeal.nl! geen bestelling ontvangen!

computer

Beste
Ik zou graag een klacht willen doorgeven:
Ik heb 21 november 2019 een bestelling geplaatst 'Retro Spelcomputer (168 spellen): € 34,95 betaald (Betaalmethode Mollie Mistercash) - heb betaalbewijs via KBC. 25/11 een mail ontvangen met bevestiging bestelling en dat het binnen 12-15 dagen geleverd zal worden. Nu 27/12 een maand verder en nog niets ontvangen! Ik heb meermaals proberen te mailen maar krijg geen reactie. Hun website doet het niet meer, krijg 'kiesjedeal.nl is currently unavailable' - dit al een tijdje!! Ik snap niet waar mijn bestelling blijft. Het adres is correct, daar ben ik zeker van!
Ik hoop dat dit zo snel opgevolgd wordt en mijn bestelling toekomt. Mijn dochter wacht nog steeds op het spel! Dit kan niet! Gaat dit over een oplichterij??!! Gelieve het nodige hiervoor te doen aub en me hierover te informeren.

Mijn bestelling zo snel mogelijk laten leveren aub!
iets laten weten via mijn e-mail: ghadijahaji@hotmail.com

Wij vinden dat Kiesjedeal hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Kiesjedeal?