Opgelost door Kiesjefolders.nl: Uitgeschreven voor reclamefolders maar toch ontvang ik nog geadresseerde reclame

content Opgelost
Hofnar50

Twee maanden geleden heb ik mij afgemeld voor geadresseerde reclamepost. Afgelopen woensdag ontving ik post “aan de bewoners van”...door kiesjefolders.nl
Waarom krijg ik deze post nog terwijl andere reclame post niet meer wordt bezorgd?
Ik wil door kiesjefolders niet benaderd worden.

Respecteren dat ik in het register sta voor het niet ontvangen van geadresseerde post.

Geachte Kiesjefolders,

Dank voor uw snelle antwoord. Ik begrijp uw reactie en ben uiteraard blij om te horen dat het postfilter wordt geraadpleegd voordat tot verzending wordt overgegaan.
    UIt het gegeven dat ik al weken geen geadresseerde reclame meer ontvang van andere partijen maak ik op dat het postfilter werkt zoals ik zou verwachten.
    Omdat door diverse media recent aandacht is geschonken aan het inschrijven in dit register zal er in de afgelopen periode een toename geweest kunnen zijn in het aantal nieuwe inschrijvingen.
    Ik wil u adviseren in het vervolg een check in het register te doen kort voordat u tot verzendig overgaat.

Nadere (re)actie is m.i. niet nodig.

Dank!

C.L. Snijders

Hofnar50

Ook een klacht indienen over Kiesjefolders.nl?