Klacht Kiesjefolders.nl: Wij ontvangen al weken geen folders meer

Klachtnummer
# 458238
Gebruiker
Ivo
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wij ontvangen al weken geen folders meer

De oplossing

wekelijks de gevraagde folders leveren

1 reactie

  1. Auteur
    Kiesjefolders.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer/mevrouw Kuijpers,
    Bedankt voor uw bericht.
    Helaas zijn er behoorlijk wat leveranciers en retailers die op dit moment hebben besloten geen folders aan te leveren i.v.m. de maatregelen rondom Covid-19. Wij doen ons best om uw pakket zo compleet mogelijk in deze tijd bij u te bezorgen. Om ons hoofd boven water te houden en onze dienst voor alle consumenten kosteloos te houden hebben wij helaas keuzes moeten maken. Heeft u net aan het minimum aantal folders, zes waarvan vier wekelijkse, in uw pakket? Dan kan het zijn dat u door een te kort deze week geen pakket heeft ontvangen. U kan er tijdelijk wat folders bij kiezen zodat het minimum in ieder geval wordt behaald en uw pakket weer geproduceerd wordt. Wij hopen op uw begrip.
    Onze excuses voor dit ongemak.

Ook een klacht indienen over Kiesjefolders.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen