Klacht Kijoo.nl: Stort het geld niet terug

Klachtnummer
# 555012
Gebruiker
Gebruiker1625741224
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Kwalitatief Uitermate Teleurstellend

Had een Televisie besteld via kijoo maar het model bleek niet meer leverbaar. Hierom verzocht ik mijn geld terug te storten. Kreeg meteen een creditnota maar mijn geld is na 9 weken nog steeds niet teruggestort!!!

Op e-mails reageert het bedrijf niet en telefonisch zijn ze onbereikbaar. (Callcenter dat alleen terugbelverzoeken plaats, die het bedrijf vervolgens niet na komt). Wat een gedoe! Heb werkelijk waar nog nooit zo iets mee gemaakt en vindt de gang van zaken meer dan bedroevend te noemen!!

Zou iedereen stellig willen adviseren om niet bij deze webwinkel een bestelling te plaatsen!!

De oplossing

Het bedrijf moet zoals het belooft heeft mijn geld terug storten

4 reacties

  1. Auteur
    Kijoo.nl
    Datum
    Beste,

    Het lijkt er op dat er wat is misgegaan in onze administratie.
    Dit kan en mag niet gebeuren onze welgemeende excuses hiervoor.
    We gaan er voor zorgen dat alles alsnog snel wordt afgehandeld
  2. Auteur
    Gebruiker1625741224
    Datum
    Beste Lezer,

    In ieder geval al heel fijn dat ik een reactie van u heb.

    Ben ook erg verheugd met het het feit dat u het geld snel gaat terug storten.
    Mij is echter al vaker toegezegd dat e.a. opgelost zal worden, dus u begrijpt dat het in dit geval eerst zien is en dan geloven.

    Ik hoop op een snelle afwikkeling.

    Met vriendelijke groet, Tjeerd de Haan

  3. Auteur
    Gebruiker1625741224
    Datum
    Het geld is tot op heden nog steeds niet teruggestort. Wanneer denkt Kijoo e.a. te hebben overgemaakt?
  4. Auteur
    Gebruiker1625741224
    Datum
    Nog steeds is het niet gelukt om het geld over te maken. Begint een beetje op oplichting te lijken. Gezien het aantal klachten hierover op verschillende sites lijkt het de normaalste zaak voor jullie.

    Krijg ik mijn geld nog terug?

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Kijoo.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen