Kikkersprong is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Klacht Kikkersprong: Blijven facturen sturen ondanks dat ik heb opgezegd
Details
De klacht
Vorig jaar Juli 2014 heb ik het zwamles abonnement van mijn dochter opgezegd, ik heb me hierbij netjes gehouden aan de wettelijke opzeg termijn van 30 dagen ( Artikel 236J van het burgerlijk wetboek 6).Ondanks dit kreeg ik betalings herinneringen en een aanmaning, ik heb netjes me standpunt uitgelegd aan de kikkersprong maar zij weigerden hiermee akkoord te gaan. Vervolgens hebben ze een incasso bureau ingeschakeld, zij hebben mij ook netjes mijn gelijk gegeven en dit op schrift gesteld, maar tot de dag van vandaag stuurt de kikkersprong betaal herinnerinen en aanmaningen toe onder dreiging van "juridische stappen, incasso bureau inschakelen etc".
De oplossing
Stop met mij te stalken, accepter dat ik gelijk heb en sluit mijn dossier af en nog veel beter pas je contracten aan naar de wettelijke vast gestelde termijnen.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.