Klacht Kikkersprong: Blijven facturen sturen ondanks dat ik heb opgezegd

CGZ

Vorig jaar Juli 2014 heb ik het zwamles abonnement van mijn dochter opgezegd, ik heb me hierbij netjes gehouden aan de wettelijke opzeg termijn van 30 dagen ( Artikel 236J van het burgerlijk wetboek 6).
Ondanks dit kreeg ik betalings herinneringen en een aanmaning, ik heb netjes me standpunt uitgelegd aan de kikkersprong maar zij weigerden hiermee akkoord te gaan. Vervolgens hebben ze een incasso bureau ingeschakeld, zij hebben mij ook netjes mijn gelijk gegeven en dit op schrift gesteld, maar tot de dag van vandaag stuurt de kikkersprong betaal herinnerinen en aanmaningen toe onder dreiging van "juridische stappen, incasso bureau inschakelen etc".

Stop met mij te stalken, accepter dat ik gelijk heb en sluit mijn dossier af en nog veel beter pas je contracten aan naar de wettelijke vast gestelde termijnen.

Kikkersprong is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

CGZ
    De kikkersprong heeft nooit gereageerd op deze klacht.
    Sorry zeggen en hun excuses aanbieden voor het zich niet houden aan de wet en dat het een administratief zooite is zou nog hoop bieden op verbetering.
    Het niet reageren is voor mij een bewijs dat ze koppig hun kop in het zand blijven steken en waarschijnlijk maken ze zich meer zorger erover dat nu elke klant weet dat de opzeg termijn 30 dagen is dan dat ze zich zorgen maken over interne procedures en klant ontevredenheid.

CGZ

Ook een klacht indienen over Kikkersprong?