Klacht Kikkersprong: kinderen van zwemles gestuurd

miranda333

Zwembad Charlois (zwemschool de Kikkersprong) adverteert met de volgende advertentie over kinderen van 3 jaar en 9 maanden: Zwemles?Kikkersprong.nl start oktober zónder inschrijfkosten op 1 van de actieuren op de locatie CHARLOIS op zaterdagmiddag. Start vanaf 3 jaar en 9 maanden, instromen op elk niveau van het ABC, broertjes zusjes verschillend niveau kunnen door verticale lesgroepen van beginners t/m C en zelfs voor zwemvaardigheid, snorkelen tegelijkertijd zwemmen. Meer informatie bel 010-8208535 en uw kind start snel😉 www.kikkersprong.nl.

Ik heb mijn tweeling, die toen 3 jaar en 9 maanden was, op zwemles gezet. Dit is wekelijks, 4 maanden zo gegaan. Er is nog nooit iets tegen mij gezegd over hun gedrag of leervorderingen. Vandaag gingen de knulletjes zwemmen, en kreeg ik te horen dat ze niet meer mogen komen, omdat ze te klein zijn? niet op school zitten, niet zo goed luisteren, ze aan hun de slag niet kan leren omdat ze klein zijn en ze volgend jaar weer kunnen komen. EN dat ze nog niets geleerd hebben aan mijn kinderen! Dit in bijzijn van de kinderen, werd dit even gemeld. Ten eerste zitten ze wel op school. Ten tweede is er nog nooit iets gezegd over hun gedrag. En te derde heb ik keihard gespaard om de knulletjes op zwemles te kunnen zetten, ik heb inmiddels 400 euro betaald. Zomaar uit het niets worden ze van zwemles af gestuurd. De 2 knulletjes leven de hele week naar de vrijdag, dat ze naar het zwembad mogen en hun tas vrolijk inpakken. Nu zijn ze helemaal overstuur dat ze niet meer mogen. Dit kan zomaar niet. Te klein, gedrag, niet zo goed luisteren enz. Als er nog nooit iets tegen mij gezegd is! Ouders kijken vanachter een raam, en eens in de maand mogen ze bij het bad zitten, zwemleraren kunnen ten alle tijden contact zoeken met ouders.

Ik wil mijn hard gespaarde geld terug. Ik wil nooit meer naar deze zwemschool, het voelde aan als een klap in mijn gezicht toen het mij onverwachts uit het niets mede werd gedeeld. Ik zit nu met 2 kinderen die erg overstuur zijn, dit is gewoon kindermishandeling wat deze zwemschool vandaag heeft gedaan in bijzijn van kinderen.

Kikkersprong
    Wij hebben als zwemschool direct contact opgenomen met ouder en een passend aanbod kunnen doen om de kinderen alsnog elders zwemles te kunnen geven. Ouder heeft dit aanbod geaccepteerd en de situatie is uitgepraat. De kindjes willen graag op zwemles blijven en wij willen hen die zwemles in een andere setting ook graag bieden nog steeds. Hiermee is de zaak opgelost.

Ook een klacht indienen over Kikkersprong?