Klacht Kikocosmetics.com: Bestelling geplaatst en betaald maar niets ontvangen

Klachtnummer
# 327399
Gebruiker
Fam. De Koster
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 27 september heb ik een bestelling geplaatst en betaald. 6 oktober jl heb ik een mail gestuurd omdat ik nog niets heb ontvangen. Daarop kreeg ik op 8 oktober een reactie dat mijn mail naar de logistieke afdeling was gestuurd en dat ik verder door de klantenservice op de hoogte zou worden gehouden. Bij deze mail zat een bijlage waaruit ik opmaak dat mijn bestelling aan de koerier is afgegeven op 5 oktober jl. Tot dusver heb ik nog steeds niets ontvangen.
Vandaag dus maar weer een mail hierover gestuurd.

De oplossing

Ik wil met spoed weten wanneer ik mijn bestelling ontvang of per omgaande het door mij betaalde bedrag van €35,80 retour op mijn rekening!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kikocosmetics.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kikocosmetics.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen