Klacht Kikocosmetics.com: Bestelling niet ontvangen, geen reactie van Kiko

Klachtnummer
# 315787
Gebruiker
Niccie97
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 22 juli 2 bestellingen gedaan bij Kiko waarbij voor 1 bestelling €4,95 betaald voor snelle levering. Inmiddels 2 augustus en nog niks binnen. Geen bevestigingsmail ontvangen met ordernummer maar wel 2x geld afgeschreven voor een totaal van €66,00. Geen reactie van Kiko via de mail of Facebook, online geen telefoonnummer van klantenservice te vinden.

De oplossing

Ik wil graag mijn bestellingen ontvangen met een gepast excuus van Kiko. Daarnaast ook mijn geld voor snelle verzending terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kikocosmetics.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kikocosmetics.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen