Klacht Kikocosmetics.com: Geen levering van product, wel geld betaald en nu nog na 30 dagen geen geld terug ontvangen

Klachtnummer
# 287475
Gebruiker
Zazazee
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na een bestelling te hebben gedaan en betaald te hebben met IDeal is op onverklaarbare wijze mijn bestelling geannuleerd door een fout in het systeem bij Kiko Milano. Geen product en mijn geld zit in de zak van kikocosmetics.com. Na meerdere malen via mail en telefonisch contact met de klantenservice nog steeds mijn geld niet terug. Nu al meer dan 30 dagen is er geen product en geen geld.... Klantenservice reageert niet op mails. Nu de Consumentenbond ingeschakeld .

De oplossing

Geld snel terug ontvangen op mijn rekening met de rente die zij hebben kunnen trekken in die dagen en een vette excuusbrief.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kikocosmetics.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kikocosmetics.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen