Klacht Kikocosmetics.com: Kiko stoort mijn geld niet terug

Klachtnummer
# 287015
Gebruiker
Olga
Datum
0 reacties

Details

De klacht

22 november 2017 bestelling betaald, maar nooit ontvangen.
Het was gewoon geannuleerd door een technische fout. Telefonisch contact gehad, moest betalingsbewijs aan Kiko sturen, Kiko moest mijn geld terug storten. Dit is niet gebeurd, weer contact genomen, via Facebook. Ze hebben weer belooft dat mijn geld terug gestort wordt.
1,5 maanden voorbij en geen geld terug ontvangen.
Dit is puur oplichting. Ik lees dat veel mensen hier problemen hebben.
Kiko reageert niet hier op klacht.nl
Kan iemand iets doen, want zo veel mensen zijn opgelicht door Kiko

De oplossing

Ik wil mijn geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kikocosmetics.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kikocosmetics.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen