Klacht Kikocosmetics.com: KIKO verkoopster onvriendelijk bij de kassa

Biljana

Ik ben vandaag in Eindhoven bij KIKO winkel geweest en ben voor mijn gevoel niet prettig behandeld tijdens het afrekenen. Ik heb een bedrag van 24.30 euro met een biljet van 100 euro willen betalen. De verkoopster die Lisanne heet heeft mijn geld geweigerd en zei dat ik zo niet kon betalen. Toen ik vroeg waarom zei ze: "Omdat het niet kan" en keek er heel dominant bij. Ik vroeg: "Hoezo kan dat niet?" en ze zei: "Het kan niet, wij accepteren geen 100 euro, ik heb geen wisselgeld." Ok, dacht ik.... Mijn dochter heeft toen met de pinpas de rekening betaald maar het zat me niet lekker omdat de verkoopster zo kortaf reageerde. Ze deed alsof het mijn schuld was dat ik met een biljet van 100 euro probeerde te betalen. Ik heb nog gezegd dat dit niet klantvriendelijk is, en daar bedoelde ik vooral de manier waarop zij reageerde. Ze zei: "Het is zo, de tijden zijn veranderd." Hm.... alsof ze nog nooit een briefje van 100 euro had gezien.

Ik heb enigszins begrip voor het feit dat de verkoopster niet genoeg geld in de kassa had om terug te kunnen geven maar ze kon b.v. op een vriendelijke toon aan mij uitleggen dat ik eventueel kan pinnen of anders geld wisselen ergens anders en terugkomen. Ze kon gewoon wat aardiger doen en niet zo uit de hoogte. Haar manier die best arrogant overkomt maakt je als klant zich voelen alsof JIJ het fout doet. Dat is volgens mij geen voorbeeld van klantvriendelijkheid in een winkel. Want tegenwoordig moeten ze blij zijn met klanten die in de winkel komen en niet alles online bestellen.

Een excuus van deze jonge dame zou op zijn plaats zijn.

Wij vinden dat Kikocosmetics.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Kikocosmetics.com?