Klacht Kikocosmetics.com: Klantonvriendelijke behandeling als zij zelf een fout maken.

Klachtnummer
# 415872
Gebruiker
Blauwoog
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Nadat een verkeerd product is meegegeven, waar we pas thuis achter komen als we de verpakking openmaken, ga ik terug naar de winkel. Zeer onbeschoft behandeld daar. Zij kunnen zogenaamd niks voor mij betekenen. Ook als ik aangeef persoonlijk en per mail, dat ik het vreemd vind dat zij geen enkele handreiking doen als ze een verkeerd en voor mij onbruikbaar item meegeven, geven zij niet thuis. Advies: als je bij Kiko iets koopt, haal alles voordat je de winkel uitgaat, uit de verpakking. Ik koop daar niks meer.

De oplossing

Excuses

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kikocosmetics.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kikocosmetics.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen