Klacht Kikocosmetics.com: krijg de indruk oplichting klanten bewust afschepen dat ze het opgeven.

Klachtnummer
# 369160
Gebruiker
SlechteFirma+2965
Datum
0 reacties

Details

De klacht

28 maart 2019 bestelling gedaan via webwinkel en betaald. 29.65 EUR 13 april krijg ik keurig bericht pakketje retour magazijn niet mogelijk opnieuw te sturen. terugbetaling binnen 20 werkdagen.
na regelmatige correspondentie onder casenummer vermelding t/m 3 juni 2019 ontvang ik het zelfde antwoord. Ik wordt bedankt voor het opnemen van contact met de klantendienst. zij hebben verzoek terug betaling weer aan administratie deze heeft terugbetaling vanaf 13/04/2019 in behandeling. wederom vandaag 4/06/19 gemeld dit antwoord vanaf 13/4/2019 te ontvangen.

De oplossing

mijn betaalde 29.65 EUR binnen 24 uur op mijn rekening storten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kikocosmetics.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kikocosmetics.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen