Klacht Kikocosmetics.com: Niet klantvriendelijk

Klachtnummer
# 353603
Gebruiker
Sdeh
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Goededag, ik was laatst bij de kiko in Haarlem, waar we heel slecht geholpen zijn. ( Eigenlijk helemaal niet). Ik was samen met mijn moeder en we waren de enige in de winkel.

Wat ik ook al een aantal keer heb gehad is dat ik spullen kochten dat er hele andere dingen in de verpakking zat. Aan het begin werd dat nagekeken bij de kassa maar dat is nu niet meer zo. Soms kan ik dingen dus zo weggooien omdat het totaal niet is wat ik wilde. Hoop dat jullie hier in de toekomst iets mee doen. Maar in Haarlem winkelen doe ik zeker niet meer!

De oplossing

In ieder geval klanten normaal helpen, en het liefst weer de doosjes controleren bij de kassa

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kikocosmetics.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kikocosmetics.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen