Klacht Kikocosmetics.com: onbehoorlijk tewoord gestaan.

moing

Behandeling van vmsters Herenstraat Groningen 21 juli 2018 bij het kopen van nagellak. Wilde een zachtroze nagellak, kon het niet vinden vraag de vm bij de kassa,(die het druk heeft met het bekijken van haar nagels, maakt geen oogcontact met mij!) Ik heb een lila kleur in mijn handen. Vm, dit is toch roze, ik kijk haar aan zo van meent zij dit nou? Ja dus. Ik zeg dit is geen zachtroze, vm ja iedereen ziet er een kleur in. Nou ja, ik dacht laat maar geef mij maar dit flesje. Heb het betaald loop de winkel uit en kijk links en zie de kleur die ik wil. Terug naar de kassa waar ondertussen een andere vm staat. Vertel haar het verhaal, ja, vm , kan niet geruild worden staat onder aan de bon, ik ben verbijsterd!!! wat een klant vriendelijkheid is dit zeg, ben nog in de winkel! Ik was woedend. Heb het 2de potje betaald en weggegaan. Zolang deze 2 vm er staan zet ik geen voet meer in dit filliaal. Kocht altijd met mijn dochter de producten in Italie aan Via Dante. Wij blij dat hier een filliaal kwam, maar wat slecht personeel vreselijk. Ik werd gewoon belachelijk gemaakt en uitgelachen, dit pik ik echt niet. (Behalve de bedrijfsleidster)Ze beseffen niet dat zij in de dienstverlening zitten en dat de klant tevreden de winkel moet verlaten, maar niet op deze manier. Wat verkooptechnieken kan geen kwaad voor deze 2 vm.(met deze vm zijn er eerder problemen geweest, waar de bedrijfsleidster mij gelijk gaf. De bedrijfsleidster was helaas vrij. Het gaat om een vm met lang geverfd grijs haar, en vm met lang donker haar.

Dat personeelszaken van KIKO beter een screning maakt van personeel. En let op klantvriendelijkheid, behulpzaanheid en goede afwikkeling van e.v.t. klachten.

Wij vinden dat Kikocosmetics.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Kikocosmetics.com?