Klacht Kikocosmetics.com: Oplichters Kiko Milano Den haag

Richella

Vandaag kocht ik een make up product in de vestiging Den Haag. Bij de kassa mocht ik nog een nagellakjes of een oogpotlood uitkiezen. Gratis dacht ik want ze had er verder niks over gezegd. Maar toen ik had betaald (gepind) bleek het bedrag hoger dan ik had verwacht en ik vroeg hoe dit kon. Bleek dat ze de nagellak ook had aangeslagen voor 1 euro. Ik heb aangegeven dat ik de nagellak dan niet wil want ik dacht dat ze het gratis aanbood. Ik heb er immers niet ongevraagd. Ik heb de nagellak nog niet eens in ontvangst genomen en de bon ook niet en ik mag de nagellak niet meer teruggeven ivm de zogenaamde reden HYGIENE. Ik heb de nagellak nog niet eens meegenomen dus wat is er onhygiënisch aan??!! Ook m'n geld niet terug of een tegoedbon. Daarna heb ik een hoop stampij gemaakt en heb ik uiteindelijk toch een tegoedbon gekregen voor de nagellak. Maar ik ben werkelijk nog nooit zo onbeschoft behandeld door verkopers of een winkelmanager. Er werd door de manager niet eens naar mijn verhaal geluisterd naar ze wilde wel haar verhaal aan min opdringen waarom ze de nagellak niet wil terugnemen. Ook zaten de andere verkoopsters kinderachtig te lachen. Het gaat niet om het geld maar om het principe dat ik ongevraagd iets moet betalen. Niet wil en dan niet eens retouren.

Belachelijke wijven bij Kiko Milano Den Haag!!

Ik wil graag excuses dat ik zo onbeschoft ben behandeld. Ik was niet eens alleen. Er waren nog twee mensen bij mij en zij vonden het ook echt belachelijk en onbeschoft.

Wij vinden dat Kikocosmetics.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Kikocosmetics.com?