Klacht Kikocosmetics.com: Verkeerde kleur foundation

Klachtnummer
# 317890
Gebruiker
FemkeQ
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Geachte heer/mevrouw,

Als allereerste moet ik zeggen dat ik belachelijk lang heb gezocht naar een mailadres/contactformulier op jullie website.
Slechte zaak dat dit er niet is/onvindbaar is.

Ik heb enige tijd geleden in de winkel een foundation gekocht.
Het gaat om 04 warm beige 30 in een potje. Een productnaam is niet vermeld.
In de winkel werd ik geholpen door een medewerker die de foundation bij me op deed.
Uiteraard heb ik daarna in de spiegel gekeken, en in het spierwitte licht zag het er best mooi uit. Daarom kocht ik de foundation. Eenmaal thuis aangekomen kleurde mijn gezicht 'oranje', i.p.v. mooi natuurlijk.
U begrijpt dat ik hier heel erg van baal en vreselijk ontevreden ben. De foundation heb ik later nog 1 keer gebruikt om te kijken of het resultaat toen anders was, maar helaas.

Ik verwacht en hoop op een passende oplossing.

Ik zie uw spoedige reactie tegemoet.

De oplossing

Een vervangend product.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kikocosmetics.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kikocosmetics.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen