Klacht Kikocosmetics.com: Zonder aankondiging order geannuleerd, geen geld terug

Klachtnummer
# 346548
Gebruiker
vaniliass
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 23 december een bestelling gedaan, vanwege de kerstdrukte rekening gehouden met vertraging. Bestelling overigens gelijk afgerekend via IDeal. Bij het inloggen d.d. 26 januari 2019, zie ik de hele order niet meer terug! Terwijl deze heel lang op “in behandeling” heeft gestaan. Het kan toch niet zo zijn dat een klant niet wordt geïnformeerd over de annulering van een bestelling en ook nog eens niet wordt terugbetaald?

De oplossing

Ik wil mijn geld terug en weten waarom mijn order zomaar geannuleerd is?

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kikocosmetics.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kikocosmetics.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen