Klacht Kim Verhoef Creative Solutions: Tegoed cadeaubon babyfotografie

Iris

Begin 2013 (rond maart) heb ik bij het bedrijf Kim Verhoef Creative Solutions een cadeaubon voor een fotosessie gekocht. De cadeaukrijger heeft vervolgens een afspraak gemaakt met mevrouw Verhoef. Echter, mevrouw Verhoef heeft tot twee keer toe een afspraak afgezegd wegens een burn-out. Mevrouw Verhoef zou met de cadeaukrijger in september contact opnemen. Dit is helaas niet gebeurd. De cadeaukrijger heeft vervolgens zelf contact gezocht met mevrouw Verhoef om nieuwe afspraken te maken. Mevrouw Verhoef verklaarde echter gestopt te zijn met haar bedrijf en zag verder geen oplossingen. De cadeaukrijger heeft zelf een aantal oplossingen aangedragen om ervoor te zorgen dat de fotoshoot alsnog plaats kon vinden. Zo is er gevraagd of een bevriende fotograaf de shoot kon doen of dat het mogelijk was om de geldigheid van de bon te verlengen. Dit alles was niet mogelijk. Op 3 april 2014 heb ik mevrouw Verhoef zelf gebeld en gevraagd naar de mogelijkheden, maar ook nu zag zij geen oplossingen.

Ik heb het Juridisch Loket benaderd en volgens hen staan wij volledig in ons recht. Er is geld betaald maar in ruil daarvoor is er nooit een dienst geleverd. Volgens de Kamer van Koophandel staat Kim Verhoef Creative Solutions nog steeds ingeschreven. Dit betekent dat zij dus nog niet officieel is gestopt en daarom is de gewenste oplossing geld terug.

Wij vinden dat Kim Verhoef Creative Solutions hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Kim Verhoef Creative Solutions?