Klacht Kinderbed.biz: Bestelde product niet compleet geleverd

Polat

Op 23 november 2013 heb ik via www.kinderbed.biz een kinderbed besteld. De bestelling is binnen een week geleverd. Bij het in elkaar zetten van de bed, zijn wij achtergekomen dat er verkeerde onderdelen geleverd waren. De volgende dag hebben wij contact opgenomen met de klantenservice. De medewerker van de klantenservice verzocht ons om de barcodes door te geven. Maar aangezien de barcodes beschadigd waren, konden wij op dat moment de barcodes niet doorgeven. En dat was volgens ons ook de reden geweest dat wij de verkeerde onderdelen hebben ontvangen.

De volgende dag zijn wij teruggebeld door de klantenservice en daarbij is aan ons meegedeeld dat wij de juiste onderdelen zouden ontvangen. Inmiddels is er een maand voorbij en wij hebben nog steeds niets ontvangen. Wij hebben zo vaak gebeld en iedere keer kregen wij een smoesje te horen.

Hierbij wil ik www.kinderbed.biz nog een kans geven om mijn geld terug te storten of de juiste onderdelen te leveren.

Wij vinden dat Kinderbed.biz hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!