Wij vinden dat Kinderbed.biz hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Kinderbed.biz: Na meerdere bezorg afspraken nog steeds niet geleverd
Details
Klacht
Ik heb nu 7 weken geleden een stapelbed besteld voor mij dochters maar nu de dag nog steeds niet ontvangen. Eerst was er iets met het bedrijf waar het vandaan zou komen hierdoor vertraging, toen moest het gesorteerd worden wederom vertraging, en vandaag zou die geleverd worden maar was er weer een logistiek probleem met leveren. En dit krijg ik gewoon in de ochtend door middel van een sms te horen. Ik bel ze vervolgens niet bereikbaar. Op hun site staat dat de klantenservice tot 14 bereikbaar is. Gebeld, klantenservice is zaterdags gesloten en showroom medewerkers kreeg ik na 6 mij wachten nog niet aan de lijn. Simpelweg weer niet geleverd terwijl ik voor vandaag klusjes man had geregeld die hem in elkaar zou zetten, oude bed heb verkocht omdat de nieuwe eraan zou komen en de kinderen de nieuwe bed had beloofd. Al met al teleurstelling en boosheid, ook met name omdat het op zown niet professionele weg verloopt. Ik weet dat ik allang het recht had om de koop ongedaan te maken. Maar ik wil juist dat ze hun afspraak nakomen, en deze bed bezorgen. Ik kan niet weer een nieuwe bed bestellen en daar ook weken op wachten. Mijn kinderen hebben nu gewoon geen bed, door hun nalatigheid. Ik wil en zo snel mogelijk deze bed hebben en dat zij dit goed gaan maken. MvgGewenste oplossing
Ik wil en zo snel mogelijk deze bed hebben, laatste nieuws is dat die door een logistiek probleem niet geleverd kan worden. Dan lossen ze dit maar op. En ik wil dat ze mij tegemoet komen in de tijd dat mijn kinderen zonder bed hebben gezet met alle ellende erom heen.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.