Klacht Kinderbedspecialist: Zeer slechte communicatie en service

BorstelMeloen#694

Op de website staat aangegeven dat alles van 100% hout gemaakt word. Dit wilde wij graag en daarom hebben wij hier een peuterbedje besteld. De levering rondom dit bedje was al ronduit beroerd, na een bericht aan de verzender zelf kwam ik er eindelijk achter wanneer het bed geleverd zou worden. Van kinderbedden specialist kreeg ik een week lang steeds hetzelfde antwoord, je verzending is doorgezet naar de vervoerder.
Uiteindelijk kregen we het bed binnen en oké het bed is mooi, maar niet 100% van hout gemaakt. De lades zijn van spaanplaat met een houten plaat als frontje. Het frontje moet je ook nog eens door en door schroeven, dus je ziet de schroeven aan de voorkant zitten. Op de schroeven moet dan een plastic dopje, super over nagedacht gezien het bed voor peuters is en die graag alles los peuteren en in hun mond stoppen!? Maar de doordat de schroeven in spaanplaat gedraaid worden kan je de schroeven ook niet strak genoeg doortrekken zodat de dopjes strak op het frontje komen te liggen, want je draait de schroeven door in het spaanplaat.
Hier heb ik dezelfde dag nog een klacht over op de mail gezet. Natuurlijk reageren ze hier niet meer op. Ronduit belabberde service op het moment dat je een klacht hebt.

Ik wil wat ze beloven te leveren, volledig houten meubels. Dus ik wil nieuwe lades, compleet van hout en zonder plastic dopjes.

Wij vinden dat Kinderbedspecialist hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Kinderbedspecialist?