Klacht Kinderdagverblijf het kuikentje: Brief van kinderdagverblijf gericht aan moeder die in het verpleeghuis woont

GB Pesiwarissa

Ik heb vandaag een brief ontvangen van kinderdagverblijf Het Kuikentje uit Arnhem. Deze brief is gericht aan mijn moeder van 76 jaar die sinds december jl. wegens dementie in een verpleeghuis woont! Of ze in verwachting is van haar eerste kindje en of ze een kinderwens heeft!!!

Sinds januari ontvang ik haar post op mijn adres, heb de doorzendservice via Postnl aangevraagd en aan diverse instanties (SVB, Belastingdienst, pensioenfonds etc.) dit doorgegeven. Nu vraag ik me af hoe zo'n kinderdagverblijf aan haar naam en adres komt. Haar achternaam + meisjesnaam en voorletter zijn goed gespeld. In mijn brievenbus zat ook zo'n brief die gericht is aan mijn buurvrouw. Ik ben benieuwd of jullie nog meer klachten hierover ontvangen hebben.

Ik wil weten hoe dit kinderdagverblijf aan mijn adres komt en aan de gegevens van mijn moeder.

Wij vinden dat Kinderdagverblijf het kuikentje hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Kinderdagverblijf het kuikentje?