Klacht Kinderopvang SKAR: betalen voor ongewenste diensten

Schellevis

Wij ontvingen een nota van 478,53 over niet betaalde diensten in 2010. Skar, kinderopvang te Arnhem, besloot in die periode zijn kinderopvang een uur per dag langer open te houden, ipv tot 6 uur, tot 7 uur 's avonds. Aangezien wij onze dochter altijd tussen 5 en half 6 kwam ophalen had deze uitbreiding voor ons geen enkele zin. We werden echter wel geacht eraan mee te betalen. Dit hebben wij geweigerd, met als gevolg een nota, gedateerd op 14 februari 2014, over 15 maanden te weinig betaalde opvangkosten. Wij zijn niet van plan dit bedrag te gaan betalen, aangezien de uitbreiding niet met ons overlegd is. Wij hebben tweemaal telefonisch aangegeven niet van zins te zijn dit bedrag te gaan betalen, om redenen zoals boven aangegeven.

Wij wensen deze ons extra opgelegde kosten niet te betalen. Wij hebben niet om de service gevraagd en zijn dan ook niet van zins om er voor te betalen.

Wij vinden dat Kinderopvang SKAR hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Kinderopvang SKAR?