Klacht Kinderparade: ongewenste nazendingen en afschrijvingen van rekening

Klachtnummer
# 194337
Gebruiker
deb15
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op straat een pakket afgesloten voor 5 boekenpakketjes voor 49,95. Groot beschreven dat opzeggen niet nodig was en dat het automatisch stoppen zou. Niet dus. er werd 9,95 afgeschreven en weer pakketjes toegestuurd van (verouderde) boekjes. Ik heb het bedrag teruggevorderd en hen gebeld (geen gehoor) en gemaild (geen reactie) dat dit niet de bedoeling was en dat het niet mijn intentie is dat ik dit ga betalen.
Sindsdien krijg ik iedere twee maanden een brief dat ik mijn abbonement geld moet betalen.

De oplossing

Dat Kinderparade haar praktijken stopt en fatsoenlijk gedupeerden benadert en kompenseert in de schade.
Dat justitie ingrijpt in dit soort stalking en bangmakerij van burgers door misleiding.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kinderparade hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kinderparade?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen