Klacht Kinderplezier.nl: Abonnement aangesmeerd naar proefpakket

Klachtnummer
# 97620
Gebruiker
J. Kerbusch
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn vrouw is telefonisch benaderd voor een proefpakket. Er zou geen abonnement aan vastzitten. Nu wordt er een tweede packet gestuurd, terwijl wij geen abonnement willen. Wij hebben al meteen na de eerste kennismaking zending aangegeven via de mail dat wij packet niks vinden. Wij willen geen boeken. Telefonisch verkoop willen wij niet.

De oplossing

geen abonnement hebben. Geen zendig meer krijgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kinderplezier.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kinderplezier.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen