Klacht Kinderplezier.nl: Abonnement aangesmeerd via

mano

Heb telefonisch een gratis proefpakket afgesproken met een eenmalige automatische incasso van 7,95 voor de verzendkosten. Een week later kreeg ik een tweede pakket en de volgende dag werd er 14,95 van mijn rekening afgeschreven, met als omschrijving abonnement.

- Ik heb Kinderplezier nooit toestemming gegeven om maandelijks een bedrag af te schrijven.
- Afspraak was ook niet 'het aangaan van een abonnement' maar slechts het ontvangen van een gratis proefpakket met 7,95 euro verzendkosten.
- Ze hebben een geluidsopname gestuurd maar de afspraak wordt niet duidelijk aangegeven op de geluidsopname!

Ik heb het niet aangevraagde abonnement opgezegd en een klacht ingediend.

Ik wil dat dit soort bedrijven stoppen aangezien zij geen duidelijke afspraken maken. Er wordt niets afgesproken op papier of mail. Het enige bewijs die ze hebben is een kort stukje geluidsopname waarin niet alles duidelijk naar voren komt. De voorwaarden worden tijdens het hele gesprek besproken maar zij gebruiken een deel van het gesprek als bewijs. Op het moment dat je hele gesprek luistert kun je beoordelen wat precies was afgesproken. Ik heb tijdens het gesprek duidelijk gevraagd of ik aan extra kosten verbonden ben behalve 7,95 euro en daarop antwoordde de medewerker duidelijk NEE.
Dit moet worden verboden. Het is onrechtvaardig tegenover consument.

Wij vinden dat Kinderplezier.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Kinderplezier.nl?