Opgelost door Kinderplezier.nl: Incasso bureau op je afsturen met 40.- Euro extra incasso kosten

silvia

Ik had een abonnement afgesloten bij kinderplezeir.nl en altijd netjes betaald. Nu zit ik de laatste tijd geestelijk niet zo lekker in mijn vel/depressief en ben hiervoor onder behandeling bij de dokter.
Bijkomend feit is dat ik zeer vergeetachtig ben en ontzettend moe en en veel in bed lig dus ik heb per ongeluk een factuur niet heb betaald waarvan ik dacht dat die gewoon betaald was.
Ik heb herinneringen gehad maar ik was onder de veronderstelling dat deze gewoon betaald was. Nu krijg ik ineens een incasso bureau,van Hoek en partners uit Den Bosch op mijn dak met een vordering van 60,95.- Euro. Dus er zijn ongeveer 40.- Euro incasso kosten bijgekomen wat ik belachelijk vind. Ik heb contact met het incassobureau opgenomen en de situatie uitgelegd en een mail gestuurd met een duidelijke uitleg en er zou overlegd worden met kinderplezeir die opdracht heeft gegeven met het voorstel om gewoon de achterstallige rekening te betalen maar er wordt niet gereageerd op mijn mail met uitleg maar gewoon weer een nieuwe brief met de vordering getuurd..
Ook Kinderplezeir is op geen enkele manier te bereiken als alleen via mail waar niet op gereageerd wordt ! Ze hadden me kunnen bellen om dit te bespreken maar ze zijn gewoon te onbeschoft om rekening te houden met mensen en hun persoonlijke situatie en willen alleen maar geld zien terwijl ik het al niet breed heb en dat geld niet kan missen en ook de reden waarom ik het abonnement heb opgezegd omdat ik het niet kan betalen !!!! Ik snap niet dat dit zo moet terwijl ik toch een goede en trouwe klant van ze ben geweest tijdens de abonnementsperiode.
Ik raad iedereen aan om nooit iets van dit bedrijf te bestellen of met ze in zee te gaan aangezien ze er alles aan doen om alleen je geld maar in handen

Gewoon de abonnementskosten betalen en vordering en incassokosten herroepen en einde abonnement en nooit meer iets van ze bestellen !!!

Wij vinden dat Kinderplezier.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

silvia
de originele betaling betaald en incasso vordering herroepen

Ook een klacht indienen over Kinderplezier.nl?