Klacht Kinderplezier.nl: Opgelicht door Kinderplezier

Sandra

Heb telefonisch een proefpakket afgesproken met een eenmalige automatische incasso van 7,95. Een maand later wordt er 14,95 van mijn rekening afgeschreven, met als omschrijving abonnement. Ik heb Kinderplezier nooit toestemming gegeven om maandelijks een bedrag af te schrijven. En heb ook niks getekend.
Afspraak was een eenmalige betaling via mijn automatische incasso van 7,95 euro.
Heb die 14,95 terug laten boeken via mijn bank en heb geen 2e pakket ontvangen. Ik stuur Kinderplezier een mail met daarin de gemaakte afspraken en dat het om een proefpakket ging. Kinderplezier blijft aanmaningen sturen en nu een brief van het incassobureau.

Kinderplezier moet ophouden met mensen op te lichten. Door middel van een proefpakket zitten mensen bij hun vast aan een maandelijkse abonnement.
Ze proberen telefonische iets aan te smeren wat nooit via de brief of email wordt bevestigd.

Als ze zo eerlijk zijn moeten ze de mensen alles op papier geven zodat ze akkoord gaan met hun voorwaarden en maandelijkse abonnement.

Wij vinden dat Kinderplezier.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Sandra
    Wil graag dat de klant in behandeling wordt genomen zodat andere worden gewaarschuwd.

Sandra

Ook een klacht indienen over Kinderplezier.nl?