Klacht Kinderplezier.nl: Oplichting Kinderplezier

Kris

Kinderplezier heeft mij begin van het jaar benaderd voor een proef boeken pakket. Zij zouden een bedrag vragen voor alleen de verzendkosten (6.95) dit kon alleen via incasso afgeschreven worden. Hier werd mij toen al benadrukt dat ik nergens aan vast zou zitten. . Ik bleek toch vast te zitten aan een abonnement kosten hiervan 14.95 per maand.
Ik heb toen contact opgenomen en mijn verbazing geuit over het feit dat mij onwaarheden waren verteld. Zij gaven toen aan dat zij dit direct op zouden pakken omdat dit normaliter niet de gang van zaken was.
Vandaag werd ik wederom benaderd, ik liet deze mw. haar woordje doen en zij gaf aan al mijn gegevens te hebben en het wel even voor mij in orde kon maken. Bij de vraag of ik ergens aan vast zat reageerde zij met een volmondige 'Nee' en gaf aan dat zij alles in orde ging maken. Ik vroeg haar even te wachten en stelde haar nogmaals de vraag 'Ik zit dan niet aan een abonnement vast?' en nogmaals reageerde zij volmondig met een 'Nee'.

Ik heb Kinderplezier een mail gestuurd met het bovenstaande en ook hierin benoemd dat ik begin dit jaar hetzelfde mee heb gemaakt.
Zij reageren met 'Het ligt natuurlijk aan de context van de informatie, ik kan dat niet helemaal beoordelen natuurlijk' en 'Maar wanneer gezegd wordt dat je niet vast zit aan een abonnement omdat je op elk gewenst moment maandelijks op kan zeggen is het geen abonnement toch?' (dit werd niet gezegd maar dit zei ik) En dan als afsluiter 'Onze excuses wanneer een en ander verkeerd werd begrepen'. Ik heb niks verkeerd begrepen maar het is niet naar realiteit en waarheid verteld!
Het is belachelijk dat mensen voorgelogen worden door een bedrijf en zij dan een dergelijke mail sturen alsof de consument het allemaal verkeerd heeft begrepen!
Schofterig te noemen deze reactie!

Wij vinden dat Kinderplezier.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Kinderplezier.nl?