Klacht Kindertoetsenbord.nl: Besteld, betaald en webwinkel is verdwijnen

Klachtnummer
# 25826
Gebruiker
Dmaryani
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb Jumbo trackball muis besteld voor mijn cliënt op 16 april 2013 via www.kindertoetsenbord.nl. Het kost 99 euro + verzendkosten 6.95. Totaal heb ik 105,95 betaald via ideal multisafepay. Sindsdien heb ik er niet meer van de website gehoord en de product is tot nu toe nog niet ingeleverd! Ik Heb geprobeerd de klantenservice te bereiken maar www.kindertoetsenbord is niet meer te bereiken. De website stuurde mij elke keer naar www.schoolloods.nl. Ik heb een email gestuurd naar info@kindertoetsenboard.nl maar kreeg tot nu toe geen reactie!!!

De oplossing

Product alsnog inleveren zo snel mogelijk of geld terug retournerenNu

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kindertoetsenbord.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kindertoetsenbord.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen