Klacht Kinepolis : Belachelijk

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 382260
Gebruiker
Spinner@55
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 29-7-2018 kaartje met 5 tickets gekocht. Daar zijn er 3 van gebruikt maar omdat er geen film draaide die ik leuk vond even niet geweest tot afgelopen vrijdag na de lion king wilde en mijn ticket wilde gebruiken kon dat niet omdat hij verlopen is werd er gezegt. Belachelijk. Ga al velen jaren na de bios in Den helder en dan gebeurd dit. Ik dacht dat deze tickets gewoon geldig blijven landelijk gezien cadeaukaarten enz. Dat ook zijn tegenwoordig. Zou het fijn vinden als er toch iets aangedaan kan worden zodat ik de andere tickets toch nog kan gebruiken.

De oplossing

Dat kinepolis op de 5 tickets geen korte geldigheid last gelden. En dat ik zelf kan beslissen wanneer ik gebruik maak van mijn tickets wanneer ik dat wil. Want zo is het ook zonde en duur.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Spinner@55
Datum
Uiteindelijke oplossing
De klacht is niet echt opgelost wat wel jammer is. Wij zijn nu wel van mening dat wij nooit meer een sterrenkaart kopen. Wel blij dat er een snelle reaktie van kinepolis is gekomen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Kinepolis ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen