Klacht Kinepolis : Belachelijk

sad Niet opgelost
Spinner@55

Op 29-7-2018 kaartje met 5 tickets gekocht. Daar zijn er 3 van gebruikt maar omdat er geen film draaide die ik leuk vond even niet geweest tot afgelopen vrijdag na de lion king wilde en mijn ticket wilde gebruiken kon dat niet omdat hij verlopen is werd er gezegt. Belachelijk. Ga al velen jaren na de bios in Den helder en dan gebeurd dit. Ik dacht dat deze tickets gewoon geldig blijven landelijk gezien cadeaukaarten enz. Dat ook zijn tegenwoordig. Zou het fijn vinden als er toch iets aangedaan kan worden zodat ik de andere tickets toch nog kan gebruiken.

Dat kinepolis op de 5 tickets geen korte geldigheid last gelden. En dat ik zelf kan beslissen wanneer ik gebruik maak van mijn tickets wanneer ik dat wil. Want zo is het ook zonde en duur.

Spinner@55
De klacht is niet echt opgelost wat wel jammer is. Wij zijn nu wel van mening dat wij nooit meer een sterrenkaart kopen. Wel blij dat er een snelle reaktie van kinepolis is gekomen.

Ook een klacht indienen over Kinepolis ?