Klacht Kinepolis : Geen coulance bij foutieve aanschaf van 5 sterrenkaart.

ManKo1987

Ik heb op 11-03-2019 om 20:40 een 5 sterren kaart gekocht. Hierop wou ik daarna reserveren voor 5 personen voor de film een dag erna. Dit mocht volgens de voorwaarden niet.

Aangezien ik gewend ben van de 10 sterrenkaart dacht ik dat de voorwaarden hetzelfde zouden zijn.

Dit is echter niet het geval. Een oplossing werdt ter plaatse ook niet geboden. De medewerker (mev schipper) Was ook niet mee werkend en redelijk star in haar doen. Nee er is geen oplossing mogelijk U weet toch wat u koopt want u vraag er specifiek naar??.

Zo een opmerking verwacht ik niet.

Nadat ik zelf rustig de Algemene voorwaarden heb doorgenomen op de website zag ik dat deze alleen gold voor de web winkel.

Hierop ben ik terug gegaan naar de bioscoop om nogmaals verhaal te halen.

Ik vroeg aan mev. Schipper om de algemene voorwaarden. Deze waren op de website beschikbaar volgens mevrouw. Ik wees haar op dat deze verwijzen naar de website en tevens op de heroepingsrecht op gift producten ( Deze voor zover ik kan lezen alleen voor web aankopen).

Ik vraag haar dus nogmaals om de verkoop voorwaarden. Deze kon zij mij niet geven. Tevens was het ook in het pand niet duidelijk welke voorwaarden er bij aanschaf geld( geen verwijzingen naar algemene voorwaarden bij binnenkomst of bij de kassa).

Het zou mevrouw Schipper sieren om minder star te zijn en coulanter aangezien de kaart nog niet eens 5 minuten in mijn bezit was.

Terugnemen van de 5 sterrenkaart voor tegoed om een 10 sterrenkaart aan te schaffen.

Duidelijk algemene voorwaarden verschaffen aan de medewerkers en de klanten.

Ook een klacht indienen over Kinepolis ?