Opgelost door Kinepolis : Geldigheid bioscoopvoucher

H.t

Geldigheid bioscoopvoucher
Ik heb 10 bioscoopvouchers gekocht die geldig zijn tot 18-10-2020. Hiervan heb ik er een aantal voor corona kunnen gebruiken. Maar door alle corona maatregelen heb ik geen gebruik kunnen maken van 4 kaarten of 7 kaarten (van deze 7 heb ik er drie apart gehouden weet even niet of deze wel of niet gebruikt zijn) . Helaas werd mij enkele maanden geleden telefonisch aangegeven dat de geldigheidsdatum verlopen zijn en de kaarten niet meer geldig zijn. En dat ik tijdens corona wel een periode gebruik had kunnen maken. Ik ben geen voorstander van om naar debios te gaan gedurende de getroffen maatregelen om persoonlijke gezondheidsredenen. Nu zie ik de kaarten weer liggen en vind het toch niet helemaal kloppen om zo kort door de bocht aan te geven: zijn niet geldig. Als ik ze nu ruim voor corona had gekocht had ik deze ook wel gebruikt.
Met vriendelijke groet

Graag zie ik toch een oplossing, door eventueel deels restitutie.

Kinepolis
    Beste H. Tuluk,
    wat een vervelende situatie inderdaad. Ik heb alle 7 codes even opgezocht en de eerste 4 zijn inderdaad niet gebruikt. De laatste drie zijn wel gebruikt voor Recep Ivedik 6 op 8 november 2019. Voor compensatie van de eerste 4 codes stuur ik u een prive bericht.

Kinepolis Nederland
    Peter

H.t

Ook een klacht indienen over Kinepolis ?